Kako razgovarati s ljudima? – osnove savjetodavnih vještina za pomagače

Radite s ljudima?

Neki vam razgovori idu teško i želite se osnažiti?

U svom poslu susrećete se sa zahtjevnim korisnicima?

Želite unaprijediti direktan rad s korisnicima i osjećati se kompetentnije u razgovorima

u svom profesionalnom okruženju?

 

Čak 79% ispitanih pomagača izjavilo je kako su najveći izazovi njihovog posla direktan rad s korisnicima u kojem su im potrebne dodatna pomoć i podrška.

Igrina edukacija „Kako razgovarati s ljudima? – osnove savjetodavnih vještina za pomagače“ kroz iskustveni rad omogućava sudionicima usvajanje osnovnih savjetodavnih vještina u direktnom radu s korisnicima:

  • osnaživanje za razgovor
  • osvještavanje sebe i vlastitih reakcija u procesu
  • postavljanje pitanja
  • definiranje zajedničkih ciljeva ili potreba osobe s druge strane…

 

Povezujući teoriju i praksu ova edukacija na sistematičan način olakšava razumijevanje procesa razgovora s ljudima u profesionalnom okruženju i unaprjeđenju rada s direktnim korisnicima (posebno emocionalno zahtjevne situacije). Osobitost ove edukacije jest fokus na osobnom rastu i razvoju, osvještavanju sebe te korištenju vlastitih resursa za jasniju komunikaciju s okolinom.

Edukacija je organizirana u tri edukativna modula koji se održavaju jednom mjesečno. Svaki modul traje dva dana od 9:00 do 17:30. Na svakom modulu osim iskustvenog učenja, praktičnih znanja i vještina sudionici dobivaju materijale, stručnu literaturu i alate koji im omogućuju da:

  • primjenjuju naučeno na prethodnom modulu
  • prate vlastiti tempo razvoja vještina.

Edukativni moduli čine povezanu cjelinu i kontinuirani proces stoga ne postoji mogućnost pohađanja pojedinačnih modula.

 

U slučaju zainteresiranih polaznika iz drugih gradova RH ili više stručnjaka iz jedne institucije, rado ćemo organizirati edukaciju u drugom gradu ili vašoj instituciji ovisno o potrebama polaznika.