Radite s ljudima?
Neki vam razgovori idu teško i želite se osnažiti?
U svom poslu susrećete se sa zahtjevnim korisnicima?
Želite unaprijediti direktan rad s korisnicima i osjećati se kompetentnije u razgovorima
u svom profesionalnom okruženju?
Čak 79% ispitanih pomagača izjavilo je kako su najveći izazovi njihovog posla direktan rad s korisnicima u kojem su im potrebne dodatna pomoć i podrška.
Igrina edukacija „Kako razgovarati s ljudima? – osnove savjetodavnih vještina za pomagače“ kroz iskustveni rad omogućava sudionicima usvajanje osnovnih savjetodavnih vještina u direktnom radu s korisnicima:
- osnaživanje za razgovor
- osvještavanje sebe i vlastitih reakcija u procesu
- postavljanje pitanja
- definiranje zajedničkih ciljeva ili potreba osobe s druge strane…
Povezujući teoriju i praksu ova edukacija na sistematičan način olakšava razumijevanje procesa razgovora s ljudima u profesionalnom okruženju i unaprjeđenju rada s direktnim korisnicima (posebno emocionalno zahtjevne situacije). Osobitost ove edukacije jest fokus na osobnom rastu i razvoju, osvještavanju sebe te korištenju vlastitih resursa za jasniju komunikaciju s okolinom.
Edukacija je organizirana u tri edukativna modula koji se održavaju jednom mjesečno. Svaki modul traje dva dana od 9:00 do 17:30. Na svakom modulu osim iskustvenog učenja, praktičnih znanja i vještina sudionici dobivaju materijale, stručnu literaturu i alate koji im omogućuju da:
- primjenjuju naučeno na prethodnom modulu
- prate vlastiti tempo razvoja vještina.
Edukativni moduli čine povezanu cjelinu i kontinuirani proces stoga ne postoji mogućnost pohađanja pojedinačnih modula.
U slučaju zainteresiranih polaznika iz drugih gradova RH ili više stručnjaka iz jedne institucije, rado ćemo organizirati edukaciju u drugom gradu ili vašoj instituciji ovisno o potrebama polaznika.